I kveld er det visning her hos oss. Blir spennende!
Vanskelig med timing av salg. Pr idag har vi jo ikke noe annet enn et stort hull i bakken på tomta vår.
Og det å selge hus kan gå fort og det kan også ta lang tid.
Så det er bare å få det gjort. Vi må sikkert bo en plass i mellomtiden, men det får vi klare!
Bildene fotografen tok ble veldig fine.
Jeg er spesielt glad i soverommet vårt.
Elsker fargen skyggeblå fra Jotun. Så mye at jeg tror den blir fargen på neste soverom også.
Soverommet er ganske nytt.
Vi delte av stuen som gikk i vinkel, og fikk dermed et ekstra rom som er ganske romslig.
Garderoben er PAX fra Ikea. Veldig fornøyd med den også.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar