Jeg er snart ved målstreken når det gjelder kjøkkenet! Juhuuu!
Valget har falt på Marbodal sitt kjøkken Koster, et kjøkken som jeg tror vil passe oss og huset helt perfekt!
Det blir noen små justeringer, når vi nå får de endelige målene på vinduer og vegger.
Vi har nemlig byttet ut vinduene til 120 bredde i stedet.
Noe som åpner for enda mer lys! Deilig!
Vi får plass til en stor kjøkkenøy også. Der skal kokesonen være, og sitteplass til minst fire pers.
Jeg sikler litt til Riviera Maison sine barstoler, og tror de må føyes til på ønskelisten.
Den som hadde hatt utømmelig konto!! Sukk!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar