Jeg elsker teglstein. Det gir en rå og lekker finish.
Jeg bodde i en loftsleilighet på St. Hanshaugen for mange år siden, som hadde teglsteinsvegger på kjøkkenet. Utrolig kult!
Ønsker meg elementer med teglstein i det nye huset. Det gamle huset som står der nå, har to teglsteins piper. Og når vi skal i gang med riving, så tror jeg vi kommer til å ta vare på de. Om de er fine til gjenbruk.
Vi skal ha peis mellom spisestue og kjøkken, og det hadde vært så stilig og kunne murt opp en peis av den gamle teglsteinen. Da tar vi litt vare på det gamle som var der før også.
EDIT:
Flaks!!
Tror du jammen meg ikke at det var masse fin teglstein når vi rev ned huset i går.
Bare håper det er nok. Jeg vil ha det på badet også!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar