Huset var i så dårlig stand, at det ikke var noe og bygge videre på eller ta vare på i det hele tatt.
Så i går kom det gavemaskin og jevnet det med jorden.
Nå er det bare en plankehaug igjen!
Kontainer er bestilt til fredag.
Grave- og sprengearbeidene starter antagelig i slutten av måneden.Huset har vi tegnet selv, og blir levert fra fabrikk i moduler i mars/april.
Så da kan man jo håpe på at vi kan feire jul i NYTT hus neste år! :)
Det hadde vært trevligt! :-)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar