torsdag 16. mai 2013

Hurra for Norge!


Da var det dags for nasjonaldagen igjen da!
Den store is og pølsedagen.

Her skal den feires med gode venner og masse barn.
Grillfest med andre ord, så vi håper værgudene er med oss.
Varselet ser bra ut hvert fall. Så lenge det ikke regner er jeg mer enn fornøyd! :)

Siden vi står midt i husbygging og salg av nåværende hus, blir det ikke noen store greier her hjemme.
Men gleder meg masse til neste år, har nemlig lyst til å starte nye tradisjoner med nytt hus.
Åpent hus på 17'nde mai. Det er så hyggelig! For familie og venner.

Må si det er rart å ikke være i hovedstaden på nasjonaldagen.
Dette blir det andre året jeg feirer den på den lille plassen vi bor.
Jeg har jo selv gått i barnetog i Oslo siden 1. klasse. Og har alltid vært i sentrum denne dagen.
Selv om det er mye folk og kaos, så er folk så blide og stemningen god.
Og, det er noen eget å stå på Karl Johan og se opp mot slottet og over folkehavet denne dagen.
Ikke minst det å se etter sønnen i barnetoget!
Det er ikke like stor skala her. Men det er like hyggelig! :)

Jeg skal ha med meg en stor potetsalat og en kake over til naboen!
Og jeg hadde tenkt å prøve Villa Von Krogh sin sjokoladekake denne gangen. Den finner du her.
Tror den blir veldig bra!

Ønsker alle en fin feiring!



1 kommentar: