onsdag 24. april 2013

Den ventetida altså....

Vi har fremdeles bare et hull i bakken.
Våren er sen her nede i år, og tæla sitter i enda. Men, nå er det like før.
Etter en liten inspeksjonsrunde med byggemannen på tomta i går, ble konklusjonen at vi setter i gang til neste uke.
Da støpes det plate, og de begynner med muren. Endelig! 

Jeg har fremdeles ikke kommet noe lenger med badet oppe på rommet vårt. 
Jeg har noen tanker i hodet, men klarer ikke å lande så mange av dem. 
Vurderer bad uten fliser på vegg. Vil ha en rustikk look med litt preg av kalk/betong, drivved som innredning.
Snakket med noen hyggelige damer på Fargerike, og de mente at Pure & Original fint kan brukes på bad med primer på toppen.
Og der står det nå. Så får man surfe etter enda mer inspirasjon da... 
Jeg pinner for harde livet om dagen!

Bilde fra "hullet". Nå er det ikke snø der lenger altså. Kun grus. 




1 kommentar:

  1. Tiden går jo så sakte når man går å venter også :D Spennende tid i møte!

    Ønsker deg en fin Torsdag,
    snart helg igjen!

    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett